↫엘리프 일기 ↫Elif'in Günlüğü ↫Elif's Diary "" Elif is Coming Back""

 


Seni sarıp saklasam

Ayrılık bizi bulamaz

Sanmıştım, inanmıştım

Yeterince hızlı koşarsam

Yalnızlık bizi yakalayamaz

Sanmıştım, inanmıştım

 

Yalnızdın, çok yalnızdın

Kirpiğinden kanat yaptım

 

Seni o gökyüzüne ben koydum

Yağmurlar yağdı, örttüm, siper oldum

Bembeyaz bulutlarla doldurdum

Nasıl bensiz oralarda uçuyorsun?

 

 

Yalnızdın, çok yalnızdın

Kirpiğinden kanat yaptım

 

Seni o gökyüzüne ben koydum

Yağmurlar yağdı, örttüm, siper oldum

Bembeyaz bulutlarla doldurdum

Nasıl bensiz oralarda uçuyorsun?

Seni o gökyüzüne ben koydum

Yağmurlar yağdı, örttüm, siper oldum

Bembeyaz bulutlarla doldurdum

Nasıl bensiz oralarda uçuyorsun?

Seni o gökyüzüne ben koydum

Yağmurlar yağdı, örttüm, siper oldum

Bembeyaz bulutlarla doldurdum

 

Seni o gökyüzüne ben koydum

Yağmurlar yağdı, örttüm, siper oldum

Bembeyaz bulutlarla doldurdum

Şimdi bensiz oralarda...

 

17.04.2024 22:19 Finally Over 🫧🫶🏻🤍