'' Son Kez Buradayım, Bloğumla Vedalaşıyorum'' ↫엘리프 일기 ↫Elif'in Günlüğü ↫Elif's Diary

 


Bugün son kez buradayım. Son kez kelimelerim ile düşüncelerimi birleştiriyorum. Son kez Google sistemini kullanıyorum. Sosyal medya hesaplarımı birer birer sonsuzluğa uğurluyorum bugün. Bloğuma son kez bir şeyler ekliyorum. Burayı kapatıp kapatmamak konusunu henüz düşünmedim ama başka bir servise geçeceğim kesin. Kendi geleceğimi kendi ellerimle mahvetmek şu an için isteyeceğim bir şey değil. 

Bütün Google servislerini yavaş yavaş alternatifleriyle değiştiriyorum. Bütün sosyal medya hesaplarımdan hızla kaçıyorum artık. Bana kattığı tek şey stresken neden kullanmaya devam edeyim. Neden beni bir robota döndürmeye çalışan bir sisteme eyvallah diyeyim. Kullanmıyorum. Kullandırmıyorum. Şu an Huawei daha sıcak geliyor bana. Verilerinizin toplanıp kullanılmasına asla izin vermeyin. Asla. Önerilere asla evet demeyin. Onlara tıklamayın. Sizi daha iyi tanımasına izin vermeyin. Teknolojinin verdiği iyiliklerden, faydalardan yararlanın ama sizi düşüncesiz bir robota döndürmesini kabul etmeyin. Ben bir süredir bunu yapmaya çalışıyorum. Şuan Mabel Matiz yeni single'ı ile beni alt etmiş olsa da kararımdan vazgeçmiyorum. Vazgeçmeyeceğim. Bu iğrenç sistemin beni değersiz görmesine izin vermem. 

📌İnsanlar değişmiyor. Değiştiğine inansan da olmuyor. O kafaya ne yüklendiyse asla silinmiyor. Ben, ben gerçekten inanmıştım. Her şeyin iyiye gittiğine gerçekten inandım ben. Ama yine bu duygu elimden alındı. Güçlü olmam mı gerekiyor böyle zamanlarda bilmiyorum. Nasıl ayağa kalkılır ki düştüğün yerden. Hayal kırıklıkları nasıl toparlanır. Farkında olmuyorlar ama hiçbir şey eskisi gibi olmuyor. Geçiyor sanılıyor, unutuluyor sanılıyor ama o öyle olmuyor.


Ben burayı gerçekten sevdim. Gerçekten buraya gelmek, yazı yazmak bir şeyler eklemek beni mutlu ediyordu. Rahatlamamı sağlıyordu. Ne yazık ki burası da elimden alındı. Canım bloğum. Başka bir sistemde, daha iyisiyle daha güzeliyle buluşmak dileğiyle. Hoşçakalın