Oyun Başlıyor Mu? ''Bloggerdan Yardım Çağrısı''

HAYALLERİNİN PEŞİNDEN GİDECEK CESARETİN VAR MI?

Deneme-yanılma oyunum başlıyor. Asıl hedefe 653 diğerine ise 104 günüm var. Plan, program, titizlik, stres, uykusuzluk, hiperglisemi HOŞ-GEL-Dİ-NİZ ! 
Uluslarası koşu başlayalı çok oldu. Ama ben sonradan başlayıp diğer atletlere yaklaşmak için yola çıkıyorum. (Ah annemden gizli saklı yazı yazmak çok zor 😐 ) Her şeyim hazır. Tek eksiğim moral ve direnç depolarım. Hayatımdan çıkaracağım çok şey olacak. Hani beyin bitkisel hayat dediğimiz o krizi yönetirken gereksiz gördüğü duyuları devre dışı bırakıyor ya, bende kriz yönetimine giriyorum. Gereksiz enerji israfına son! Kamu spotu gibi oldu 😁. Burada dolanacağım o kadar. Zorlu bir diyet daha eklendi listeme. Elbette teknoloji diyeti. Gerçi benim asıl sorunum müziksiz duramamak. (Buna el atabilecek var mı?) Bakalım nasıl halledeceğim. Unutmadan okurlarımdan bir ricam olacak. İçerik konusunda bana yardımcı olursanız sevinirim. Yoksa sayfamda her an poz poz brokoli fotoğrafları görebilirsiniz :) . İçerik yardımı istiyorum. Siz isteyin ben oluşturayım. Sanırım böyle daha zevkli olacak. Gerçi aklımda olan bir-iki yeni yayın fikirleri de yok değil yani.
Yalnız müzikten uzak durmalıyım dedim de bu yayını oluştururken gümbür gümbür müzik dinliyorum :) 
Teknolojiye bayılan ben, bu kadar sevecek başka bir şey keşfedebilseymişim keşke. Kulağımdaki melodi durma, durma, durma, durma derken ben nasıl durabilirim ki. Motivasyon kaynağım müzikler. Müzik dinlemeyi bırakmak çok zor olacak! 
MESAJLARINIZI BEKLİYORUM...

(Yayın önerileri için altta bulunan mesaj bölümüne anonim mesaj bırakabilirsiniz!)
Sol tarafta açılır penceredeki iletişim formundan ya da gmail hesabım leyden535@gmail.com adresine göndereceğiniz iletileriniz ile benimle iletişime geçebilirsiniz.