Ve Ben Bunu Başardığımda Çığlıklarıma Her Şey Tanık Olmalı! ↫엘리프 일기 ↫Elif'in Günlüğü ↫Elif's Diary

Sevgili Dost, kalben ve bütün kuvvetiyle bir şeyi arzu eden kimse onu mutlaka yapar. İstemek, işte buna derler! - ALİ URAL -

Geçmişi bende sağlıklı her insan gibi unutamayacağım. Ama bugün itibariyle hayatın kalemini elime alıyorum. Geleceğin hikayesini ben yazacağım. Geçmişi elimdekilerle düzeltemediysem kalemimle geleceği yöneteceğim. Tabi ki bana verilen izin kadar. Kendi kalemimle verilen kelime sınırını aşmadan geleceğim benim ellerime ve kalemime bağlı bu zaman diliminden itibaren. İlk kez kendime güveneceğim. Başarabilir miyim? Gerçek ve hayal dünyamın benimle olduğu bir metnin içinde yaşamak bana nasıl gelecek bilmiyorum. Korkmayacağım. Şu an çevremde olan insanları artık duygularımla nitelendirmeyeceğim. Onlar sadece cetvel. Onlar benim hayat yolculuğumda sadece ama sadece şu an'a yoldaşlık yapan araç ve gereçler. Bundan sonra insanları böyle göreceğim. Duygusal yaklaşım olmadan. Değerlendirmeden. Hepsi niteliksiz. Önce ben sonra her şey. Sadece ben değil önce ben. Dingin denizimi bulana kadar, dalgalar bana eşlik edecek. Sabırla dans edeceğim onlarla. Zirvemin olduğu yere kadar durmayacağım. Hırs ve paranın gözümün önüne perde çekip insanlığımı, benliğimi kaybettirmesinden kaçacağım hep. İçimden geleni yapıp, içimden geleni dinleyip, dileğimce her şeyi istediğim gibi yapacağım. Ama kendimden başkası zarar görmeden, mutlu olmadan. Kapıların her zaman önümde açılabileceğini düşünerek yola çıkıyorum. Ben istediğim yerde olabilirim. Başarı veya başarısızlıklarımı kimselerle karşılaştırmak zorunda değilim. Karla kaplı yolda ilk adımı ben atıp geriden gelenlere yol açabilirim. Bunu hayalperestliğimle, düzensiz ve çok müzik dinleyen bir insan olarak başarabilirim. Kendimi yukarı çekebilirim. En değerlisi de ben mutlu olup, çevremi değiştirmeliyim. Ve ben bunu başardığımda çığlıklarıma her şey tanık olmalı! O gün geldiğinde umarım hala buralarda olurum..
Good Lucky World!
                                                                                                                         
                                                                                                                   엘리프


Sol tarafta açılır penceredeki iletişim formundan ya da gmail hesabım leyden535@gmail.com adresine göndereceğiniz iletileriniz ile benimle iletişime geçebilirsiniz.

Bu sayfada yer alan fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar Elif Kaygusuzoğlu'na aittir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.