Blog Bilgilendirmesi


Uzun zamandır blog için yapmak istediğim bir çok şey olmasına rağmen uygun zamanı bulup bloğumla ilgilenemediğim için üzgünüm. E-postam aracılığıyla, blog yorumlarıyla ve tepkilerle çok güzel geri dönütler alıyorum. Bunlar için teşekkür ederim. Blog tasarımı hakkında uzun süredir çalışıyor olduğumu belirtebilirim sanırım. Yeni fikirlerim, yeni içeriklerim olmasına rağmen ders, sosyal ve özel yaşam, sağlık konuları nedeniyle gerekli zamanı ayıramadığım için bloğum hala çok sade biliyorum. Hala kendimden bir şeyler bulamadım, sadece kendini yazıyorsun, kore dizileri ya da diğer her şey benim ilgimi çekmiyor, kitap paylaşımları hiç göremedim diyebilirsin. Gerçekten yoğun bir dönemden geçiyorum. Bu bedensel açıdan yorucu olduğu kadar ruhsal olarak da beni zorlayan bir dönem. Bu yüzden bir süre daha kendimle savaş içinde olacağım. Kısa kısa aralar verip arada yayın atabiliyorum. Ve gerçekten düzenlemek uzun bir zaman ve dikkat gerektiriyor. Her şeyi kafama takan biri olarak tahmin edebilirsiniz ki çok şey düşünüyorum. Düşündükçe de içinden çıkamıyorum. Bu yüzden kısa bir sürede bloğum daha canlı haliyle yine aynı adreste yer alıyor olacak. Anlayışınız için teşekkürler. Ve buraya paylaşmış olduğum bağlantıyı kendi isteğinle tıklayıp geldiğin için iyi ki varsın!
İyi olabilmek ve iyi kalabilmek dileğiyle ...

Elif KAYGUSUZOĞLU

                                                                                                       
(Sol tarafta açılır penceredeki iletişim formundan ya da gmail hesabım leyden535@gmail.com adresine göndereceğiniz iletileriniz ile benimle iletişime geçebilirsiniz.)