행복해야 해 ↬ Lütfen mutlu ol ↬ 2018 Nasıl Geçti? 2019 Dileklerim...

새해 복 많이 받으세요 ❤  행복해야 해 
Mutlu yıllar ❤  Lütfen mutlu olun


↬ Bir yıl daha geçti bana ayrılan ömürden. 365 Gün daha. Yenileri geliyorken 2018 için bir şeyler eklemek istedim. İyi insanlar tanıdım. Hem de çok iyi insanlar. Kendimin aslında ne kadar da kötü ve düşüncesiz olduğunu anladım onları gördükçe. Aslında ne kadar da yapmacık, yönergelerle dolu olduğumu. Kendim olamamışım. Kalbimden gelenleri yapmamışım ben hiç. Bu senenin sonu bana ışık oldu. Kendimi değiştirme çabama ortak oldu çünkü. Kişisel zincirlerimi kırmaya adadım kendimi. Değişmeye ve yenilenmeye izin vermeye başladım. Empati kurabilmek için çok çalıştım. Sinirli yapımı sakinleştirmeye, bastırmaya çalıştım. İnsanları anlamak için çabalamaya başladım. Duygusal olarak en'leri yaşamamak için uğraştım. Ya çok mutsuz ya da çok mutlu olan ruhumun mutlu ve mutsuz olabilmeyi öğrenmesi için çabaladım. Ben de olan şeylerin değerini keşfettim. Ailemin aslında benim için ne anlam ifade ettiğini öğrendim. Bedenimi bu kadar hiçe saymamam gerekiyordu ama umurumda değildi. İyileşmek için kendime hiç şans vermedim. Hiç çabalamadım. Artık iyileşmek için çabalamak istiyorum. Zarar vermek yerine, bedenime savaşında yardımcı olmak istiyorum. Nefret ettiğim tarçınla barış sağlamaya çalışıyorum. Bitki çaylarıyla, sebzelerle beslemeye alışmaya çalışıyorum. Hayat aslında hastalıklarla var. Hastalıksız, çabasız, iyileşme umudu olmadan nasıl yaşar ki insan?


Hayatın bana verdiklerini dinlemeyi istiyorum. Hayatı dinlemek. Nasıl da uçsuz bucaksız geliyor. Mutlu olmak istiyorum. Mutlu kalabilmek. Kendimi depresyon ve bunalım ikilisinden kurtarmak. Kendim olabilmek, kendim gibi davranabilmek istiyorum.
Dans etmek, bağıra bağıra şarkı söylemek, o çok istediğim sarı kulaklıkları alabilmek istiyorum. 
Telefon bağımlılığımdan kurtulmak ve kitaplarıma, romanlarıma sarılmak istiyorum. Yazı yazan insanlar istiyorum. Düşünüp öyle davranan insanları çevreme almak istiyorum. İçime kapanık halimi nasıl biraz çevreye katmayı başarabildim bilmiyorum ama biraz daha cesaretli olabilmeliyim. Evet ise evet, hayır ise hayır . Net olmalıyım. Müzik ufkumu açmalıyım. Tarih kitapları da okuyabilmek için çabalamalıyım. Hep aynı kalmamak için çabalamak gerekli, yeni bir şeyler öğrenmek için de istek. Bunu bu sene yapamadım. 2019 lütfen farklı ol benim için. Hayatıma iyi şeyler kat. Çevremdeki kötülükleri ve kötüleri al götür. Aileme musallat olan bu berbat (bundan sonra gelecek kelime için özür dilerim) rezil insanlardan kurtulmak istiyorum. Ailem sandığım aslında hiçbir şeyim olamayacak insanlarmış. Kötü arkadaşlar da istemiyorum artık. Arkamdan yapmayacağın kalmayacaksa neden yanımda oldun ki? Neden sana arkadaş kelimesini kullanmamı sağladın?

Camımın önündeki bitkilerimin ( Mum çiçeği, Kılınç, Monstera Deliciosa) hep benimle olmasını istiyorum. Kendime renkli ışıklarla dolu oda dekore etmek istiyorum. Ne çok şey istiyormuşum yaz yaz bitmiyor. Okumaktan sıkıldın mı acaba? Yazdıklarımı kim okuyor merak ediyorum. Bu arada her yazıma güzel yorumlar atan takipçimi çok merak ediyorum, seninle tanışmak istiyorum. Hastalıklarla tanışıp durdum bu sene. Nazofarenks(Üst Yutak Kanseri), Beyin Sapı Tümörü, Lenf kanseri, Demans... Bu hastalıkların bana anlattığı tek bir şey var aslında. O da güçlü olabilmek ve vazgeçmemek. Hayata veda edecek olsak bile her durumda yine de iyi kalabilmek.

Başarılı bir kadın olmak istiyorum. Sevgi dolu bir insan aynı zamanda. Mühendis olarak işimin en iyisini yapmak istiyorum. O teknoloji devi şirketin çalışan kartını boynuma asmak istiyorum. Şehir dışına,yurt dışına çıkmak isterim. Denize ayaklarımı sokabilmek ve sesini dinlemek isterim.Öğrenmek istediğim iki dilden bir tanesini konuşulduğu ülkede öğrenmek istiyorum.(Sizce hangi dili ülkesinde öğrenmek istiyorumdur?)İstiyorum da istiyorum. Ama bunların içinde en önemlisi iyi bir insan olarak ölmek istiyorum. Zarar vermemiş, kırmamış ve can yakmamış biri olarak. Kendi ailemi kuramasam bile yine de iyi insanlar yetiştirmek istiyorum. Çevreme faydalı olabilmek. Mutlu edebilmek.
Burada bırakıyorum. Hazırlıksız yazmak gerçekten çok zor . Daha var yazacak yüzlerce cümlem  ...

2019 Beni benden alma. Benliğimi kaybetmeme neden olma. Acılarla yüzleştirme beni. Dayanamayacağım gerçekleri önüme çıkarma. O çok istediğim sevgiyi yaşamamı sağla. 
이...석  
많이 사랑한다

HAPPY NEW YEAR!              

Bana sağ tarafta bulunan iletişim kutusundan ya da gmail adresim leyden535@gmail.com adresinden iletilerinizle ulaşabilirsiniz.