⇀Kime ne yaptıysam iyi yapmışım, kendime de kahve yaptım. ↫Elif'in Günlüğü ,↫ Elif's Diary,↫엘리프 일기


Kendimden utanç duymayı, yaptıklarımdan pişman olmayı bugün itibariyle bırakıyorum. Kime ne yaptıysam iyi yapmışım, kendime de kahve yaptım. İnsanlar neler neler yapıyorlar. Benim yaptığım hiçbir şey iken ne bu pişmanlık duygusu anlamıyorum. Çok garip özelliklerim var ama ben de bir bireyim. Benim de davranışlarım bazı yerlerde aptalca. Davranışlarım diğer  insanların ki kadar kötüleşebilir değil mi? (Kendimi avutma çabama hayran kaldım.)  İnsan kesmedim, Dünya'yı katletmedim. Sadece o an yanlış düşündüm ve bunun sonucunda yanlış davrandım. Ben gibi değil başkası oldum o an. Saçmaladım. (Lütfen bunu okumuyor ol! ) Asıl istediğim şeyi unuttum. Evet çok garip davrandım. Sadece şu yaşımda, şu düşüncelere sahipken yapmamam gereken, söylememem gereken şeyleri söyledim, yaptım. Evet üzgünüm. Ama... Ama... Ama... Aması yok. Açıklama yok.  Çünkü istediğim o değildi. Ben oradaydım sadece bir anlığına. Hayatım bunun üzerine kurulu değil. Hayallerim, hedefim, hayat çabam saçmalıklarla örülü değil. Hepsi bembeyaz ipliklerle, onların oluşturduğu güzel desenlerle kaplı. Ben sadece bembeyaz olanı kirletmek istemedim. Doğruyu söyleyerek simsiyah durumu geri ittim. Pişman değilim. Kırmış olabilirim. Belki de incittim.
Kurallarım, keskin çizgilerim uğruna. Benliğim ve düşüncelerim uğruna.... 

Belki de katı imajım yüzünden. Kimseye güvenmemem yüzünden. Belki daydreaming yüzünden. (şarkı değil kendimce kimsenin bilmediği bir anlamı var) Ben öyle davranamazdım. Keşke dolduruşa gelip öyle davranmamış olsaydım. Keşke dediğiniz an bitmiş demektir zaten. Ben de o an keşke demem için davranmışım sanırım. Hataların gösterdiği yol en doğru yol benim için. Telafi edebilmek için o yolu sorgulamadan takip etmeli bazen. Şu an geriye dönüp o resme geri baktığımda ilk sarf ettiğim kelimelerden kendimi çok suçlu buluyorum ama devamında gelen u dönüşü hata yapmadan hata olduğunu anlamaktı. Hala bunu düşünmem can sıkıcı. Ki ben kurgular prensesi. Düşünmezsem olur mu hiç. Daha ne kadar bunun üstünde durup, bu konu hakkında yazmaya devam edeceğimi bilmiyorum. İtiraf etmeliyim ki daha kötü biri de oldum. Daha kötü şeyler de yaşattım ve yaşadım. Şimdi buradayım. Burada olmam için, daha da iyisi olabilmem için bunları yaşatmam ve yaşamam illa ki gerekli miydi? Bu sorumun cevabını da bilmiyorum. Kalbimde şu an sadece şu var iyi ol, belki bir gün iyi biri olabilmek için uğraş. Geçmiş ne sunmuş olursa olsun, ne yaşatmış olursan ol,  şu an sadece şu an iyi ol. 



"Ben çekildiğim her fotoğrafta, defolu bir kelebek gibi çıkarım."     ⇰ DİDEM MADAK
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
➽Bana gmail hesabım leyden535@gmail.com adresine göndereceğiniz e-postanızla ulaşabilirsiniz.