Takip Ettiğim Siteler

Bu yayında sizlere takip etmeyi sevdiğim, alışveriş yaptığım,  güncel bilim makalelerini okuduğum, sanat haberlerini takip ettiğim, kitap aldığım, müzik seçtiğim ve daha bir çok özellik için kullandığım sayfalardan bahsedeceğim. Sayfaları hiçbir sıralamaya tabii tutmadım. ( Burada bulunan sayfalarla bir ilişkim bulunmamaktadır. )



HANAH

Bir tür spor kıyafetlerin satıldığı bir mağazanın internet sayfası. Buradan alışveriş yapmıyorum ama koleksiyonlarını takip etmeyi seviyorum.






BİGUMİGU

Sloganından da belli olduğu gibi gerçekten ''yaratıcı bünyeler için günlük besin kaynağı''. İnstagramdan da takip edebileceğiniz Bigumigu genç ve dinamik içerik üreticileriyle bize güzel sanatsal bir deneyim sunuyor. Popüler, güncel haberlerin yanı sıra teknoloji, sanat ve daha bir çok konuda yenilikleri bize ulaştıran bir sayfa. Düzenli olarak göz atmanızı öneriyorum.




CEOtudent

Başarı, fayda ve ilham dolu içerikleri olan CEOtudent biraz Bigumigu gibi diyebiliriz. Burada size ilham veren içerikleri paylaşabilir, başka içeriklerden ilham alarak kendinize bir şeyler katabilirsiniz.



      Yukarıya okumanızı istediğim yeni bir haberin bağlantısını bıraktım.



                                         İDEFIX

İdefıx onlıne bir kitabevi. Aynı zamanda doğa dostu bir kitabevi. Her sene satılan kitaplar için kesilen ağaçları doğaya geri kazandırıyor. Düzenli bir şekilde gerçekleştirilen ağaç dikimleri sonucunda oluşan ormanlara da idefix üyelerinin oylarıyla belirlenen  yazarların isimleri veriliyor. Kitap alışverişlerimi bu sayfadan onlıne olarak yapıyorum. Hiçbir zedelenme söz konusu olmadan ve kısa süre içinde elinize ulaştırıyorlar. Sitede kaç kitabın satışa sunulduğunu bilemiyorum ama ( sanırım sayfa da  bunu bilmiyor ) aradığınız her kitabı bulabileceğiniz bir yer. Üstelik alışverişlerinizde sabitfikir dergisini de sepetinize ekliyorlar. 







EASY TO LEARN KOREAN

Bir tür dil öğrenme sayfası diyebilirim. Ama görsel bir şekilde. Her dil için böyle bir sayfa var mı bilmiyorum ama son zamanlarda başlayan kore ilgim nedeniyle biraz da olsa bir şeyler öğrenmek istedim. Sonunda da bu sayfa ile karşılaştım. Eğer diğer dillerde de bunun gibi bir sayfaya karşılaşırsam burada olacak. Tek öğrenmek istediğim dil kore dili değil tabi ki. Çok yazdım çok konuştum bu sayfanın görselleri sizinle.











SPOTIFY

Herkes için müzik diyen Spotify İsveçli bir müzik veri akışı servisi.  Aradığınız şarkıyı en kolay şekilde bulabileceğiniz bu ortam gerçekten de muhteşem. Çok müzik dinleyen ve seven biri olarak uzun süre bir müzik platformu aradım. Sonunda karşımda beliren Spotıfy oldu. Çok severek kullanıyorum. Çok kolay kullanım imkanı veren bir uygulama. Üstelik bilgisayar, telefon ve tabletinizde de kullanabilirsiniz.



  
 Bilgisayarımda kullandığım görünüm


Dünya ve Türkiye listeleri


PİNTEREST


Pinterest, sadece görselin paylaşıldığı  pano sistemiyle çalışan bir sosyal platformdur. Kendi isteğinize uygun panolar oluşturarak pinleri kaydedebilirsiniz. Aşağıya kendi hesabımdan bir örnek resim bıraktım.









ToryComıcs


Dünya genelinde kişiye özel olmayarak yayınlanan webtoonları okuyabileceğiniz bir mobil platform. Yabancı dilde olan webtoonları kendi dilinize çevrilmiş haliyle okuyabileceğiniz, çevirmen olarak para kazanabileceğiniz, popüler bir çevirmen haline gelip kendi fan topluluğunuzu bile kurabileceğiniz müthiş bir webtoon uygulaması. Ve programda bulunan webtoonların büyük bir kısmı ücretsiz. 
Türkiye'ye böyle bir programın çeviri yoluyla olsa bile gelmesi  bence çok güzel. Kitap okuyan insan sayımız gittikçe azalırken belki de yeniden kitap okuyan bir topluluğu yakalayabiliriz.




.
.
.
.
.
.



to be continued