''Plannerlarla Tanışın!'' -Özel Yayın-

    


  Plannerlar hayatımıza gireli çok da olmadı. Peki ne işimize yarıyorlar. Popüler olduklarından beri çeşit çeşit plannerlar tasarlanmaya başladı. Hatta bu işi yapan grafik tasarımcılar bile var.

İşte bu yazımda hem plannerlar hakkında bilgi vereceğim hemde bir kaç planner'a sahip olmanız için seçtiğim tasarımcıların sayfalarını sizlerle paylaşacağım. 



  • Plannerlar o kadar işimizi düzenlememize yardımcı oldu ki şu sıralar travel plannerlar bile çıkmış durumda.
  • Günlük, aylık ve yıllık olarak planner seçip hayatınızı düzene koyabilirsiniz.
  • Ders çalışma programları için iş planlarınız için güzel bir düzenleyici olabilirler.
  • O kadar şeçenek çıkacak ki araştırırsanız gerçekten kafanız karışacak seçerken.
  •  Bazı sayfalar plannerlarının bir kısmını ücretsiz olarak verebiliyorlar. Bunlarla ilk düzeninizi kurabilirsiniz.
  • Bir çoğu blog e-mail listelerine kayıt olduğunuz an sizinle ücret talep etmeden indirebileceğiniz plannerlarını sunuyor.
  • Artık kırtasiyelerde de bulabileceğiniz plannerlar  oldukça popülerler her yerde karşınıza çıkabilirler.
1. https://scatteredsquirrel.com/printable/personal-planner/
  Ben çoğunlukla bu sayfanın plannerlarını kullanıyorum. Göz atmanız için linkini yukarı bıraktım. Bir kaç planner'ın resmini de buraya ekliyorum. Unutmayın plannerları pdf formatında indirip kullanmalısınız. Jpg olarak indirirseniz boyut ve netlikleri pdf formatındaki gibi olmayabilir ve iyi verim alamayabilirsiniz.


Günlük Planner

Daıly Planner

Haftalık Planner

Aylık Planner




Kendim haftalık olarak  bu planner'ı kullanıyorum.




Bu sayfada haftalık plannerları bulabilirsiniz.


4. https://www.canva.com/templates/planners/weekly-schedule/

Bu sayfada her türde ve zevkte planner bulabilirsiniz. Şu sıralar en beğendiğim tasarımlar burada.





Burada da sade ama güzel plannerlar bulabilirsiniz veya sadece yıllık takviminizi de buradaki takvimlerden birinden seçebilirsiniz.




6. https://www.sparklesofsunshine.com/free-printable-2017-monthly-calendar-weekly-planner/

Bunu şimdiden beğendim bile ❤


Evet benim ekleyeceklerim bu kadardı. İşinize yararsa mutlu olacağım. Yardıma ihtiyacınız olursa buradayım. Sorunuz varsa benimle iletişime geçmekte çekinmeyin. Have a nice day! 😉😘

                                leyden535@gmail.com